Tack till alla som svarat på vår kundundersökning

Kundundersökning

TACK TILL ALLA SOM SVARAT PÅ VÅR KUNDUNDERSÖKNING! Under våren hade ni hyresgäster möjlighet att delta i vår kundundersökning. Det handlade om vad ni tycker om vår service och om lägenheterna med tillhörande kring-utrymmen samt utemiljöer. Vi gör undersökningen vartannat år. I år var det 64,8% som svarade på enkäten vilket anses vara en hög svarsfrekvens. Dessutom var det en höjning från förra undersökningen med flera procent. Ett stort tack till er alla som engagerar er, det betyder mycket för oss! Vårt resultat denna gång visar på en fortsatt ökning på både serviceindex och produktindex (lägenhet, utemiljö och allmänna utrymmen) och om vi jämför oss med resten av de allmännyttiga bostadsbolagen i Sverige så ligger vårt resultat en liten bit över medelvärde på båda. En förbättring och ett resultat vi är stolta över men givetvis vill vi fortsätta förbättra oss. Nu börjar vårt arbete med att analysera vad vi ska fortsätta göra bra och vad vi ska förbättra så att ni tycker att vi blir en ännu bättre hyresvärd. Den största utmaningen är fortfarande våra soputrymmen. Sen förra undersökningen har vi jobbat med en hel del åtgärder och har fått bättre resultat på en del fastigheter, men det är tydligt inte tillräckligt över lag så här kommer vi att fortsätta förbättringsarbetet tillsammans med er med målsättningen att vi ska ha en tydlig förbättring tills nästa undersökning 2026. Vår ambition är att fortlöpande informera på vår hemsida, appen samt sociala medier om de förbättringsåtgärder vi utför men tveka inte att höra av er om det är något ni undrar över.