Felanmälan

Gör din felanmälan enkelt och snabbt direkt på Mina Sidor

Har du ett fel i din lägenhet som du behöver vår hjälp med att åtgärda? På Mina sidor kan du snabbt och enkelt skapa ett ärende - dygnet runt. 

Du kan även ringa oss på telefontid, vardagar kl 08.00-09.00 till respektive bovärd.

Magnus Nilsson, 0430-154 38
Jacob Attesson Vennström, 0430-158 46
Tony Andersson, 0430-155 50
Glenn Ridderberg, 0430-154 47

När vi fått in din felanmälan försöker vi åtgärda felet så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas först. Därför kan det Ibland dröja någon dag innan vi hinner med ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande felet är. Ibland behöver vi beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.

Vid AKUTA fel/ärende i din lägenhet kvällar och helger ring vårt journummer på telefon: 0430-717 22.

Aktuta fel är inte droppande kranar, ej fungerande spisplattor, trasiga säkringar eller liknande. Detta felanmäler du som vanligt. 

SÅ HÄR GÖR DU DIN FELANMÄLAN 

Logga in på Mina sidor antingen via Mobilt Bank-ID eller Lösenord.
När du är inloggad klickar du på fliken Kontrakt. Längre ner på sidan hittar du Skapa felanmälan. Därefter klickar du på Webfelanmälan och kan fylla i din felanmälan. Tänk på att vi har rätt uppgifter till dig om vi behöver nå dig. 

UTELÅSNING
Vid utelåsning, kontakta Laholmshem för låsöppning. Blir du utelåst vid annan tid än ordinarie arbetstid, kontaktar man Laholmshems jour. Legitimation ska uppvisas innan upplåsnings görs. 
Debitering tillkommer vid låsöppning. 

SKADEDJUR
Om du upptäcker skadedjur eller ohyra så ta genast kontakt med vårt skadedjursföretag. Vi har avtal med Nomor som gör en inspektion kostnadsfritt hos dig. Uppge att du hyr av Laholmshem. nomor.se

Nomors kundtjänst är öppen vardagar kl 7-18
Telefon: 0771-122 300